Pages

zondag 10 februari 2013

Thee-effecten

4

Natuurlijk realiseer ik me dat thee niet altijd even gemakkelijk 'innovatief' aan de man eh.. vrouw te brengen is. Maar er zijn grenzen aan het associatievermogen wat je op een weldenkende vrouw los kunt laten. Ook op een niet-weldenkende vrouw trouwens.Onderstaande commercial van Herbania overtreft al mijn stoutste verwachtingen op dit vlak. En op een aantal vlakken meer.

Terwijl ik me bezinde op het wel of niet delen van onderstaande bijzondere commercial en wat zocht in mijn eigen archieven ontdekte ik dat het thema niet nieuw was. Over thee en innovatie heb ik eerder al deze post gedeeld.

Het is als een wijsje van een liedje dat je verafschuwt en wat iemand in je omgeving opeens gaat neurien: Daar kom je vooralsnog ook niet meer af..

Jullie zijn gewaarschuwd.

via de nachtvlinders

2 opmerkingen:

Wim zei

Geweldig!
Maar dan vind ik dit toch gezelliger:

http://guinnessbooksandrecords.blogspot.nl/2012/08/ode-aan-thee.html

Annemarie van Essen zei

Ik deel je mening!

.