van
Er is vast al veel meer her en der over moodstream geschreven.
Ik weet niet eens meer precies hoe ik nu op de website ervan terecht ben gekomen. Volgens mij via Jeroen. Tja.. beetje chaotische wijze van op onderzoek gaan brengt je soms op onverwachte plekken.
Maar moodstream blows me away! Wat is dat mooi zeg!
Zo te zien een product van GettyImages die stockfoto-, film- en muziekrechten verkoopt.
"Zou dit niet een heel erg mooie functionaliteit voor onze catalogi zijn? Volgens mij is dit namelijk een match made in heaven. Niet alleen omdat onze klanten zo, zowel op kleur, afbeelding en gemoedstoestand kunnen zoeken. Maar vooral om de manier waarop informatie uit een catalogus via een moodstream weergegeven wordt." (voor de hele brainwave kun je bij Jeroen terecht)
Hij schrijft niet alleen. Maar het zou wat mij beteft een bijzondere toevoeging zijn om juist te kunnen zoeken op kleur, afbeelding of gemoedstoestand. Want soms zoek ik gewoonweg een boek dat past (of juist het tegenovergestelde is) van mijn gemoedstoestand.
Bij Zwartzwart zoeken op geel of rood. Bij rood zoeken op rood of roze.
Het lijkt me een verschrikkelijke ingewikkelde klus. Maar wie weet kunnen we iets met de trefwoorden zoals we die al wel invoeren.
Moet zoiets meteen? Nee, natuurlijk niet. Maar het past wat mij betreft in een brainstorm om eens na te denken over het lokken (en houden) van nieuwe en oude klanten.
Er is vast al veel meer her en der over moodstream geschreven.
Ik weet niet eens meer precies hoe ik nu op de website ervan terecht ben gekomen. Volgens mij via Jeroen. Tja.. beetje chaotische wijze van op onderzoek gaan brengt je soms op onverwachte plekken.
Maar moodstream blows me away! Wat is dat mooi zeg!
Zo te zien een product van GettyImages die stockfoto-, film- en muziekrechten verkoopt.
"Zou dit niet een heel erg mooie functionaliteit voor onze catalogi zijn? Volgens mij is dit namelijk een match made in heaven. Niet alleen omdat onze klanten zo, zowel op kleur, afbeelding en gemoedstoestand kunnen zoeken. Maar vooral om de manier waarop informatie uit een catalogus via een moodstream weergegeven wordt." (voor de hele brainwave kun je bij Jeroen terecht)
Hij schrijft niet alleen. Maar het zou wat mij beteft een bijzondere toevoeging zijn om juist te kunnen zoeken op kleur, afbeelding of gemoedstoestand. Want soms zoek ik gewoonweg een boek dat past (of juist het tegenovergestelde is) van mijn gemoedstoestand.
Bij Zwartzwart zoeken op geel of rood. Bij rood zoeken op rood of roze.
Het lijkt me een verschrikkelijke ingewikkelde klus. Maar wie weet kunnen we iets met de trefwoorden zoals we die al wel invoeren.
Moet zoiets meteen? Nee, natuurlijk niet. Maar het past wat mij betreft in een brainstorm om eens na te denken over het lokken (en houden) van nieuwe en oude klanten.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten